Zakupy

Srebrna ...

12/30/2013Patina

Święta w tym roku dla mnie okazały się być niestety kolejnym beztroskim dniem tyle, że z większą ilością ludzi i jedzenia... Co za tym idzie nie czułam się w te święta wyjątkowo, nie poczułam też przyjemnego śniegu gdy wybierałam się na spacer z bliskimi. 
Jednak nie chcę być stereotypowym Polakiem i marudzić, widzę tego dobre strony - brak śniegu - brak odśnieżania aut, ulic i brak korków. Kolejny plus - wielkie wyprzedaże BOOM!  sklepy szaleją z promocjami, obniżkami...
Nie inaczej jest też w sl dlatego COCO ofiarował swój stary asortyment i wszystkie rzeczy NIE mesh są za darmo. Miło mi to ogłosić, bo niegdyś uważałam te rzeczy za drogie, ale bardzo ładnie wykonane, owszem nie są tak ciekawe jak mesh jednak można coś przemycić do szafy co nie wymaga takiej potrzeby.


Hat - *COCO*_AsymmetricFeltHat_Gray - FREE - 0L$
BodySuit - *COCO*_Bodysuit_White - FREE - 0L$
Jacket - .:villena:. - Parka Slate. - FREE - 0L$
Skirt - .:villena:. - Skater Skirt Snow - FREE - 0L$
Boots - *COCO*_RidingBoots_Two-Tone - FREE - 0L$


You Might Also Like

0 komentarze

Formularz kontaktowy